msg life ag - Logo
Unified Distribution Platform Platforma za digitalizacijo vseh prodajnih procesov

Način prodaje zavarovanj se sooča s spremembami. Tradicionalne vloge zavarovalnih zastopnikov in posrednikov vseh vrst se soočajo s točko preobrata zaradi pritiskov, ki so jih s seboj prinesle tehnološke inovacije, novi predpisi in optimizacija stroškov. Zaradi vztrajno naraščajočega obsega digitalizacije v poslovnem in privatnem življenju morajo biti današnja podjetja visoko prilagodljiva pri povečanju obsega opravil, ki morajo biti skladna z zahtevnimi tržnimi potrebami, ter kar se da učinkovito nuditi konsistentne produkte in storitve. Ob tem pa nikakor ne smemo pozabiti, da je stranka tista, ki je v središču vseh poslovnih prizadevanj.
Unified Distribution Platform predstavlja preprost način s katerim lahko svoje zaledne službe pripeljete v ospredje. Standardna platforma, ki združuje prednosti marketinga, upravljanja produktov in terenskega dela, bo podpirala celoten proces zbiranja in potrditve podatkov, oblikovanja in razpoložljivosti produktov, kot tudi pripravo ocen in ponudb. V sklopu naše rešitve lahko kombinirate različne module, s čimer vam omogočamo prilagoditev prodajnega procesa v skladu z vašimi specifičnimi poslovnimi potrebami. To torej pomeni, da boste pri prodaji vaših produktov veliko bolj prilagodljivi in učinkoviti od vaših konkurentov na tržišču, kar vam bo zagotovilo odločilno konkurenčno prednost.

Sledimo našim uporabnikom in skrbimo za to, da naši produkti in storitve ustrezajo njihovim željam.

Edini vir informacij


Naša rešitev vam omogoča definicijo vaših produktov na granularni ravni. Tako lahko kombinirate in sestavljate t.i. tržne ponudbe in scenarije za nadgradne prodaje (»upselling«). S tem, ko poskrbimo, da so vsi podatkovni elementi ponovno uporabni, nikakor pa klonirani, zagotavljamo natančnost in konsistentnost.

Digitalizacija življenjskega cikla


S širokim spektrom storitev, ki jih omogoča naša platforma, si boste zagotovili brezhibno podporo analize zahtev, sestavljanja ponudb, sklepanja pogodb, pridobivanja novih strank in oglaševanja.

Multi-kanalni pristop


Organizacija v vašem podjetju bo konsistentna, saj bodo vsi zastopniki, distribucijski partnerji, servisni centri in samopostrežni portal za stranke deležni celovite in enotne sistemske podpore. Tako boste lahko brez težav izvajali poslovne procese. Unified Distribution Platform vam omogoča “co-branding” in “white label” storitve, kar pomeni, da lahko svoje produkte prodajajte v skladu s predvidenimi kanali in napravami.

360° pogled na stranko oziroma partnerja


Vsi kadri, ki so v vašem podjetju v stiku s strankami, kot na primer zavarovalni zastopniki, zavarovalni posredniki, bančni uradniki in telemarketing operaterji, imajo možnost aktivnega vključevanja v aktivnosti nanašajoč se na potrebe, ki zadevajo 360° pogled na stranko oziroma partnerja. Na takšen način boste olajšali in poenostavili proces prodaje zavarovanj.

PREDNOSTI
  • Celostna podpora uporabnikov v procesu kombiniranja produktov z oblikovanjem sestavljenih tržnih ponudb z minimalnimi zahtevami po razvoju programske opreme
  • Dinamično prilagajanje na nove produkte z minimalnimi zahtevami po razvoju programske opreme s pomočjo interpretacije novih produktov in generacije potrebnih obrazcev za zbiranje podatkov
  • Povečano sodelovanje med oddelki vašega podjetja
  • Omogočanje agilne integracije z zalednimi sistemi za upravljanje polic, portali in drugimi sistemi s pomočjo množice predvidenih pretvornikov
  • Zagotovljena podpora tekom celotnega prodajnega procesa
  • Nezahteven in preprost dostop omogočen s stacionarno kot tudi mobilno aplikacijo
  • Učinkovita uporaba obstoječih sredstev s pomočjo integracijske sposobnosti sistema (produktni konfiguratorji in produktni računalniki)

 

KONTAKTNI OBRAZEC